0000430020 |
Comerç i màrqueting digital |
2020-2021 |
Taller. Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior |
|
|
|
28/6/2021 - 30/6/2021 (10 hores) de h a h |
|
INS Escola del Treball |
|
c. Pi i Margall, 49 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
ICE de la Universitat de Lleida
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
01/09/2020 - 28/06/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L’èxit de qualsevol empresa o organització a la xarxa passa per definir correctament una estratègia de continguts. El contingut és el rei d’Internet per tant en aquest curs veurem una metodologia i casos de com crear un bona estratègia de continguts per a les xarxes socials i com gestionar-les.
Dins aquesta comunicació amb el client el email màrqueting també es clau per estar amb contacte amb aquest i veure com poder crear campanyes via newsletters.
|
| |
Objectius |
• Aprendre una metodologia per definir una estratègia de continguts per a les xarxes socials.
• Analitzar casos real d’empreses de diferents sectors i mides.
• Definir una calendari de continguts i definir la figura del community manager.
• Conèixer les eines de gestió de les xarxes socials més rellevants com Facebook, Instagram i altres xarxes
• Crear campanyes promocionals a les xarxes socials
• Conèixer les eines de newsletters del mercat
• Crear i planificar campanyes d’emailmarketing
|
| |
Continguts |
1. Introducció a Internet com a canal de Comunicació i Venta
2. Definició del pla de mitjans socials
3. Definició d’un calendari de continguts
4. Facebook com a eina de comunicació i venta
5. Instagram, el nou aparador de les empreses
6. Publicitat a traves de les xarxes socials
7. Creació i planifiació de campanyes d’email marketing amb Mailchimp / Mailjet
|
| |
Observacions |
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/est/gafadm/img/escudo-mefp.gif
|
| |
Avaluació |
Assistència i seguiment de les tasques.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència i seguiment de les tasques.
|
| |
E-mail |
joan.tahull@udl.cat
|
| |
|
|